fbpx

פוליסות ביטוח סעודי של קופות החולים

יותר ממחצית מאזרחי מדינת ישראל, מבוטחים בפוליסת ביטוח סיעודית

פוליסת ביטוח סיעודית אמורה להבטיח את עתידנו אם חלילה נהיה במצב סיעודי ונזדקק לעזרה בפעולות הבסיסיות, חברת הביטוח תשלם לנו קצבה חודשית, אשר תסייע לנו להתמודד עם המצב הסיעודי.
רוב פוליסות הביטוח נרכשו דרך קופת החולים.

יש לזכור שקופת החולים היא רק "סוכן הביטוח" שהעביר, לחברת ביטוח את המבוטח. כלומר, בשעת מבחן, המבוטח יצטרך להתנהל לבדו מול חברות הביטוח.

בעבר, צורפו הילדים אוטומטית לביטוח הסיעודי של קופת חולים, והביטוח היה ללא עלות עד הגעתם של הילדים לגיל 18. במגזרים ובקופות שונות היה שיוך קולקטיבי לביטוח סעודי, כחלק מהטבת הצטרפות.
כיום, המצב השתנה ויש צורך לעבור הליך של מילוי הצהרת בריאות- "חיתום".

חשוב לבדוק מול קופת החולים, באם הילד מבוטח או בוטח בעבר בביטוח סיעודי. במידה וכן, יהיה זכאי, במרבית המקרים, לכספים עבור הביטוח הסיעודי.
יש ספק- אין ספק!!

מימוש הזכאות מחברות הביטוח רצוף מכשולים, הן אינן מאשרות תביעות סיעוד באופן אוטומטי, ולרוב דוחות אותן בשיטת "מצליח" תוך הסתמכות על טיעונים של חריג בפוליסה, אי הכרה במצב הסעודי, קשיים בירוקרטיים ושימוש בחוות דעת לא אובייקטיביות של מומחים מטעמם במבחני התלות.

בחברת יובלים נעמוד על הזכויות המגיעות לכם בפוליסת הביטוח. בהחלט אפשר להשיג את המגיע לילד הסעודי עם קצת עזרה. פנייה מקצועית מתוך הבנה בזכויות הסיעודיות, תסייע לחברות הביטוח להגיע לפשרה בשלב יחסית מוקדם ולעיתים אפילו מבלי לנהל הליך משפטי מסובך.

לדוגמא-
הורים לילד עם מום מולד, הגישו תביעת סיעוד ונדחו. חברת הביטוח הסתמכה על חריג בפוליסה, שנכנס לתוקף ב-1.7.16 וקבע שילד שאובחן עם מום או מחלה לפני גיל 3 לא יזכה לתגמול סיעודי כלל. אנו ערערנו על ההחלטה והוגשה תביעה בשם הילד לבית המשפט ולאחר דין ודברים חברת הביטוח הסכימה לשלם להורים סך של 75,000 ₪.

פעילותינו מהווה הצלה של ממש להורים לילדים בעלי מוגבלויות, אנו מגדילים את סיכוייהם לזכות בפיצוי כספי ניכר, שיסייע להם להיטיב עם ילדיהם.
לא זכית לא שילמת!

אצלנו כולם זכאים

צרו קשר להתייעצות ללא עלות




      דילוג לתוכן