fbpx

"כאן הרגשתי שמבינים אותי, ואפשר ומותר לדבר על הכל, אייל קשוב ומקצועי ונותן מענה"

"ההתחלה הייתה מלאה חששות מהתהליך. מצד אחד, טובת הילדה עמדה לנגד ענינו ורצינו לדאוג שיהיה לה פיצוי משמעותי, שיסייע לה בהמשך החיים, מצד שני, חששנו מההליך המשפטי…"

ההתחלה הייתה מלאה חששות מהתהליך. מצד אחד, טובת הילדה עמדה לנגד ענינו ורצינו לדאוג שיהיה לה פיצוי משמעותי, שיסייע לה בהמשך החיים, מצד שני, חששנו מההליך המשפטי, פעם ראשונה שאנו פונים לגוף משפטי, ובמיוחד היה לנו קושי מוסרי לתבוע רופא שאנו מעריכים את פועלו ושהוא עדין מטפל במשפחה.
הנוכחות של אייל בתהליך הקלה על כולנו, ירא שמים, מקצועי שמדבר בגובה העיניים, הרגשנו שיש כאן מישהו שניתן לסמוך עליו ועל המילה שלו, אפשר לדבר אתו.
עלו סוגיות הלכתיות ולאחר התייעצות עם הרב, נפתחה הדרך להתקדם, היה ברור שלטובת הילדה אנחנו יוצאים לדרך.
ככל שהתהליך המשפטי התקדם, ההוצאות המשפטיות גדלו וזה הפך לבעיה עבורנו, לא שיערנו שחוות הדעת יגיעו לסכומים גבוהים כל כך, ההתחייבות שלנו הגיעה לעשרות אלפי ₪, זה יצר משבר אמון.
בשלב זה, אייל מציע פתרון יצירתי של גמ"ח עבור ההוצאות המשפטיות עם היתר עסקה, כך שגם במקרה שהתביעה נדחת בבהמ"ש, אנו לא משלמים. למרות שאנחנו עדין חשדניים, האמון מתחיל לחזור, יש רצון טוב והיענות לבקשות שלנו ואנחנו חותמים על המסמכים וחוזרים לתהליך.
חשוב לי לומר להורים, אני חששן ולא אוהב להיכנס להרפתקאות, וכאן הרגשתי שמבינים אותי, ואפשר ומותר לדבר על הכל, אייל קשוב ומקצועי ונותן מענה. ברור שהוא מרוויח מזה, אך אין לו להיטות לקדם את התיק בכל מחיר, יש כאן גמילות חסדים וראית טובת הילד וזה נתן לנו כח להמשיך הלאה. אני גם חושב שבגלל שאנו לא עובדים מול בני תורה ומצוות יש פער ואייל יודע לגשר עליו היטב.
ברוך השם, התיק הסתיים עם פיצוי של 2.5 מליון ₪.

 

פעילותינו מהווה הצלה של ממש להורים לילדים בעלי מוגבלויות, אנו מגדילים את סיכוייהם לזכות בפיצוי כספי ניכר, שיסייע להם להיטיב עם ילדיהם.
לא זכית לא שילמת!

אצלנו כולם זכאים

צרו קשר להתייעצות ללא עלות




      דילוג לתוכן