fbpx

"אני מוכן להמליץ בשמחה רבה לכל מי שמתלבט בעניין, זה שווה וכדאי"

"יצאה פסיקה של הרב: לא ניתן לתבוע, יש להפסיק את התביעה!…"

שהבנו שניתן היה למנוע את המום של ילדנו, החלטנו לתבוע את קופת החולים, לא ידעתי למה אני נכנס, איזה עו"ד לבחור ועל מה אני הולך לחתום. חבר המליץ על עו"ד ולאחר פגישה הוא התחיל לעבוד.
לאחר שנה, קבלנו הודעה מהעו"ד שבגלל שאנו חרדים שלא מבצעים הפסקת הריון, לא ניתן לסייע לנו.
אני אדם עובד ואין לי זמן להתרוצץ ולחפש עו"ד, כמעט התייאשתי. חבר המליץ לפנות ליובלים וכך הכרנו את אייל. הוא הסביר לי איך ניתן להתמודד עם נושא הפסקת הריון, כמה זמן זה ייקח ואיך משיגים מימון לעלות ההוצאות המשפטיות. הפגישה הייתה בשבלי כמו גשר בין הרצון לביצוע, הייתי רגוע, ידעתי שיש לי מישהו שעובד בשבילי, אחראי וגם יהיה כתובת לכל שאלה בסבלנות.
יצאנו לדרך בפעם השנייה, לאחר כתיבת חוות דעת רפואית לרשלנות ולנזק, הוגשה תביעה, הדברים התנהלו בסדר והכל נראה מבטיח..
המשבר הגיע שקבלנו הנחיה מבית הרב על הבעייתיות בתביעה ועל הצורך בהפסקת תביעה. היה לנו קשה. אני לא אשכח שלמרות האכזבה, אייל דאג להשיג כיסוי להשקעה בהוצאות המשפט של 30 אלף ₪, הוא עזר לי כמו חבר.
בהבנה ורגישות הורגעו הרוחות ומתחים הגענו להסדר תשלומים בפריסה נוחה, שאייל ערב באופן אישי על התשלומים.
לאחר שנה החזרנו את החוב והנושא הפסיק להטריד אותנו.
חשוב לי לומר לאדם שרוצה לתבוע ולא יודע למה הוא נכנס, שמגיעים לעו"ד לא יודעים למה להשוות. שיש לך ליווי יש לך ראש שקט, במיוחד משהוא עם יראת שמים שאפשר לסמוך עליו ואכפת לו.
אני מוכן להמליץ בשמחה רבה לכל מי שמתלבט בעניין, זה שווה וכדאי.

פעילותינו מהווה הצלה של ממש להורים לילדים בעלי מוגבלויות, אנו מגדילים את סיכוייהם לזכות בפיצוי כספי ניכר, שיסייע להם להיטיב עם ילדיהם.
לא זכית לא שילמת!

אצלנו כולם זכאים

צרו קשר להתייעצות ללא עלות




      דילוג לתוכן